Kundservicemedarbetare Norsktalande

Göteborg
 
Bagaren och Kocken är en av Nordens ledande e-handlare inom kategorin redskap, maskiner och design till köket. Företaget grundades 2005, och är från och med årsskiftet helt ägda av Egmont Publishing. De är idag 60 anställda, med siktet inställt på fortsatt stark tillväxt. Sedan 2017 ingår även GoShopping i företaget med varumärkena KitchenOne och Robotexperten. Som grupp omsatte man närmare 400 miljoner 2017. Bagaren och Kocken lägger stor stolthet i att ha det bästa sortimentet till konkurrenskraftiga priser. Samtidigt strävar vi efter att ha de nöjdaste kunderna i branschen och har blivit utsedda till årets e-handlare av Pricerunner fyra år i rad. Huvudkontoret, lagret och den fysiska butiken är belägna i Göteborg.
 
Bagaren och Kocken ägs till majoritet av Egmont som är en av Nordens största mediakoncerner. Egmont är verksamma inom film, tv, biografer, tidningar, böcker, streamingtjänster, utbildningsmaterial, spelkonsoler och har ett brett utbud av digitala kommunikationskanaler, appar och spel. Egmont är en stiftelse och skänker varje år en del av sin vinst till välgörenhet genom Egmont Fonden – initiativ riktade mot främst barn och unga som behöver en hjälpande hand.


Brinner du för kundservice i världsklass och gillar kundkontakt via telefon, mail och chatt? Då har vi jobbet för dig!
 
Vi är kända för att ge våra kunder det lilla extra när det kommer till kundvård och har en hög kundnöjdhet. Som Kundservicemedarbetare har du därför ett viktigt ansvar i att se till att kundnöjdheten bibehålls och att kvaliteten är fortsatt hög.
 
Arbetsbeskrivning, erfarenhets- och kompetenskrav
Bagaren och Kocken befinner sig i en stark tillväxtfas vilket ställer krav att du som person är flexibel, har förmågan att arbeta effektivt mot uppsatta mål och nyckeltal samt är stresstålig. Samtidigt håller du en hög servicenivå och ser uppkomna situationer ur kundens ögon. Du har lätt för att samarbeta, trivs med att jobba i team och tycker om att ta ansvar över de ärenden som kommer in via telefon, mail eller chatt.
 
Dagliga arbetsuppgifter är:
 - Produktrådgivning
 - Telefonförsäljning
 - Leveransfrågor
 - Service- och reklamationsärenden
 - Samt andra förekommande administrativa uppgifter
 
Vi har även en nyöppnad Lagershop på huvudkontoret där kunder kan komma och hämta sina internet-beställningar fraktfritt. Lagershopen fungerar även som en utställningshall där en del av vårt sortiment finns uppställt. Bemanning av Lagershopen går via Kundservice vilket innebär att visst arbete kan komma att ske i Lagershopen där vi hjälper kund på plats.
 
Som person har du god datorvana där det är meriterande med likande arbete inom e-handel. Vidare pratar du norska eller har god förståelse för det norska språket i tal och skrift.Du uttrycker dig väl på svenska och engelska.
 
Stämmer ovan beskrivning in på dig? Tveka då inte att söka tjänsten!

 
Upplägg och kontakt
Arbetstid: 100%
Start: Omgående
Placering: Sörredsvägen 113, 417 29 GÖTEBORG (Bagaren och Kockens huvudkontor)
Lön: Enligt överenskommelse
Ansökan: Skicka ansökan till bjorn.gustavsson@bagarenochkocken.se
 - Skriv ”Norsktalande Kundservicemedarbetare” i ämnesraden
 - Vi intervjuar löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan


Kontaktperson: Björn Gustavsson (bjorn.gustavsson@bagarenochkocken.se)
Mer information om oss hittar du på www.bagarenochkocken.se